Vědecká konference 9.B

07.11.2008 10:40

 

 

       

 

V tomto zamyšlení bych se s vámi ráda podělila o mé zážitky z vědecké konference. Naše chemická konference se konala dne 30.10.2008 od 9:00 v učebně Hv na naší ZŠ Velvary. Hlavními aktéry byla třída 9.B. Funkce moderátora se zhostil Jakub Kadečka, hlavní reportérka Aneta Drobná, dalšími přednášejícími byli Ing. Tereza Kolínková a Ing. Pavlína Mikynová, Ing. Petr Nosek a Ing. Petr Koukolíček dále Mgr. Jan Madeja s Ing. Markem Justou. Mezi hosty byla naše třídní učitelka paní Eva Cveklová, dále pan ředitel Petr Došek a paní učitelka chemie Jana Tlustá. Každá skupina, která přednášela byla něčím originální a zajímavá. Někteří svoji přednášku prezentovali v Powerpointu, jiní měli všechny informace zpracovány na nástěnné tabuli, třetí skupina využila Data-projektor. Všechny přednášky byly na úrovni. Všem zúčastněným se to moc líbilo a doufáme, že v nejbližší době uskutečníme něco podobného..Témata byla: Ropa, Energie a Uhlovodíky..

 

Názory a ohlasy: pan ředitel Petr Došek: ,,Moc se mi to líbilo, bylo to velice zajímavé, krásně jste to zpracovali, akorát něco mi tam chybělo a to zdroj informací, nenapsali jste, z jakého zdroje bylyi informace, tak pro příště. Jinak to bylo velice zajímavé a děkuji za pozvání.‘‘

                   Ing. Tereza Kolínková: ,,Bylo to velmi zajímavé, dost jsem se naučila a hra s Powerpointem byla také zajímavá. Jsem moc ráda, že jsem se mohla zúčastnit, stojí to za to! Celkem se mi to moc líbilo, jsem spokojená a doufám, že něco takového vytvoříme nebo uskutečníme už brzy i v jiných hodinách.‘‘   Ing. Pavlína Mikynová: ,,Tento projekt byl fakt zajímavý, velmi mě to bavilo a myslím, že jsme to i dobře zpracovali, takže z toho vyplynula krásná hodina se spoustou vážnosti ale i smíchu‘‘…

 

Můj názor: ,,Myslím, že tento projekt byla fakt bezvadná věc, určitě i pro účastníky, byli úplně vedle z toho, co jsme jim předvedli a to je dobře. Moc děkujeme paní učitelce Janě Tlusté, že měla tento nápad. Myslím, že nás to hodně inspirovalo i do jiných hodin...samozřejmě, že i já jsem moc ráda, že jsem se mohla zúčastnit. Děkuji za pozvání.‘‘..

 

                    

                          Redaktorka Aneta Drobná (z časopisu Věda a pokrok)

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.